tre grannar rödvin och mamma mina

vill ändå säga att mina grannar är så fina. ni får mig att trivas!
idag har jag varit hel ledig och inte gjort något annat än att slappat bloggat facebookat och pratat i tele.

tänk att ett telefonsamtal kan kännas så bra.

läste gamla blogginlägg från 2008-2009.
tänk va tiden går snabbt och så fel man kan hamna
från att känna ett stort fel i livet till ett stort rätt.

ska bli skönt att komma hem och leva mitt riktiga liv
och vill tillägga att jag

s a k n a r
Jullan Julia Palm
Jojo  Johanna Malmberg
Coco Isabell Kernick

mina underbara fina bästa vänner. varför är ni inte samlade?
halmstad
engelberg
norge
INTE OK!!!
vimåsteseshelasommarenokförjagsaknarihjälmigefterallaer3?

/- m Adeleine -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback