nu går de inte att blunde för hösten längre

för nu är de sepbember och regn och rusk välkommen tillbaka!!
på ett sätt känns de deppigt som att vädret på hösten är som värst. och alla säsongare sticker.
Julia min bästaste bästis ska till bali sen st anton.
Jag kommer sakna dig hjärtat



Men sen kommer vi till de få plus som finns. Malin ska stanna de ja gillar mycke, hon ska bo i min gamlä lägenhet. sen har ja min nya lägenhet som ja börjar trivas väldigt bra i. Ja har min otroligt fina man. Och ja älskar att bara sitta hemma och pyssla när regnet öser ner utanför.

sen tyvärr så finns det inget uteliv alls kvar men vi får göra de bästa av det helt enkelt :)


nu ska ja kila ner till stan och ta mig en kopp kaffe, de är typ regn storm ute?

Kommentarer
Postat av: bella

Sv: åh tack så jätte mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback