tatuering

känner mig sugen på att  tatuera mig nu. skulle gjort det förra året men velade lite för mycket.
gjorde min första för 8 årsen och tyckte att de gjorde så sjukt ont, kanske inte så konstigt som att jag var 13 år.

men nu 8 år senare är det dags.
har bestämt mig för en liten
men har en tanke på en till eller det blir tre till.

hum.

ena tatueringen ska bara va 0529
detta pga att jag min mamma och min syster
fyller år 29 maj alla tre. (dom ända i sverige fortfarande)
den andra är tre blommor som finns i thailand.

jag ska nog göra dom snart tror ja. min bästa kompis julias storebror är tatuerare
så slipper boka långt i förväg. kan ta de lite när ja vill,

oj jätte långt inlägg bara om tatueringar haha aja

nu skas jag kolla på wipeout och dricka milkeshake!=)

godkväll / m Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback