hel dag på stan

började med lunch lax och potatis mmm :)
sen blev det massa shopping. inget jag hade räknat med. kanske någon tröja eller så
men blev lite mer än det.


I ett år har jag letat efter den perfekta skinnjackan.
vill inte lägga över 1000 kr på en skinn jacka
så idag. äntligen, och vart hittar man den

jo på H&M s barn avdelning 398:- kap? ja!



mjukkavaj precis vad jag saknade i min garderob.
Vila 400:-



såg denna sjuktsnygga tröja och tänke på min man direkt.
han kunde vara värd den tröja den fanns nämligen på
killavdelningen. men var i S, vilken otur då blev den min
i stället. kunde ju inte gå hem utan den, satt perfekt

och jag behövde en tröja så varför inte :)

Soda 999:-



Slitna jeans

Bikbok 699:-

jag är super nöjd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback