min resa

var helt sjukt underbar.

Natttåget dit var klockrent ligg vagn så jag och tobbe drack lite vin åt lite mat och somande.
vaknade när vi var framma typ :)

första kvällen åt vi på bygget. japanskt, inte riktigt min grej med japansk mat men absolut överförväntan. mycket trevligt.

sen ut i backen, ja och tobbe höll oss i björnen första dagen ett stort misstag, urkassa backar och bara massa liftar..
på kvällen åt vi på dalboms? eller nått. sjukt god mat. tråkigt bara att se halmstad killar som serverar oss snacka ur stockholmska. PINSAMT när vi sitter 4 st från halmstad och vet vem människan är.

på lördagen åkte vi i rödkullen. super fina backar. då var även melody dennis och jens med. sjukt rolig dag. halmstad band på afterski riktigt nice.
 kvällen var de utgång.
så söndag bakis. men vår sista åk dag så ja å tobbe tog oss ut ändå, men dock i storm och i helt fel backar. min pojkvän är otroligt envis och säger han en sak så gäller de. vi lyckades komma upp på helt fel ställe och där står vi is backe vänster is backe höger och svarta backar. mm jätte sugen på de när man är så bakis så man skakar? nej.

tur för han att vi hittade en räd liten transport backe ner.
efter de åkte vi till holiday club. stort badland och bastuland. precis vad man behövde.:)

sen tågreda hem. 18:40 på måndagen, sunkig sittplatts.

men min resa var toppen. och hotellet. 5 stjärnit, lyx, måste säga tack melody och dennis.

bilder kommer ikväll:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback