inga bilder ikväll

hamnade hemma hos min man utan min kamra. så får se om ja hinner tills i morgon! :)

ikväll har jag träffat min julia.över en vecka sen jag såg henne så de var helt underbart att få kramas med min bästis igen. blev lite mat hos mig och sen skulle vi hunna med en kaffe på morfars men de han stänga så blev på bulls.

nu sitteer jag och väntar på att klockan ska slå 12 så ja kan kolla min lön, som att min post hamnar hemma hos min kusin s¨har jag inte fått min lönespec..

på tal om min post, som inte kommer hem till mig, så för femte gången ringde jag posten igår och frågade vad dom höll på med. och de svaret jag fick var, vi trodde du var linda hult.

ok men mitt namn är madeleine. visst samma efter namn men de finns ju en hel del johansson och svensson, blandas dom också ihop?

har inte fått min post sen jag flyttade in. gärna tre månaders sedan, men nu får jag hoppas på att min post hamnas rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback