godmorgon

idag åker ja till åre :)

tanken var att vi skulle köra upp jag och tobbe. men i söndags drog vi för och nackdelar.
en nackdel är att de är snö typ halva vägen och stor risk för att krocka. som att min syster var med i en olycka förra året påväg till sälen känns de som att de kan hända vem som hellst.

tågbilljetterna som vi kollade för några veckor sen va sky höga så då var de inget allternativ. men ni fick vi liggplats dit och sitt hem för 3500 totalt för båda. 
de e ju va de kostar att köra typ? 

så det blir tåg. känns skönt att slippa köra.
vi ska bo på ett nybyggt hotell som heter Cooperhill.
ja gillar att de e utomhus jacuzzi med utsikt över fjällen. ska bli gott :)

så 17:20 går tåget från halmstad. min man kommer nog runt 16:00 och hämtar upp mig på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback