1 januari

vaknade redan 10. hur lyckas man vara klar vaken 10 på nyårsdagen`?
kunde inte somna om så pussade lite på min man och gick ner på stan och köpte frukost =) sen la vi oss i soffan och var är de på tv om inte VÄNNER MARATON. kunde de vara något bättre? tack kanal 5! satt bänkad hela dagen men tobbe gick vid 4 för att jobba.stackarn. men ja och jullan åkte och handlade sen lagade spagetti och köttfärsås. kunde inte suttit bättre =)

20:00 kom VS klockrent sjukt snygga underkläder. undra vad min man skulle säga om ja skulle komma hem med något av dom. hahah.

sen day after tomorrow kaffe och bulle till detta.
så jag har verkligen utnyttjat mina lediga dagar.

men idag var man tillbaka lite små dött på jobbet idag.
nu har jag precis ätit god fredags mat, hämtade ryggbiff med potatisgratäng på bulls. mmm :D
men blir nog en tidig kväll ikväll. en trött madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback