fastnat


kan inte slita mig, har fastnat för en gångs skull vid datan,.
borde sova men så länge sen jag bara kunde sitta och bara kolla runt.
hamnat på månda kläd sider, mm jag vill handla kläder. men får vänta tills på
onsdag. då skall det shoppas. : )

Men borde nog skrypa ner mig i sängen och invänta min älskade man. Nybäddad säng, och och städ fin lägenhet
(med detta ville jag mest säga att jag har storstädat heeela min lägenhet idag)
inklusive garderob. med mycke vilja fick jag in alla mina kläder efter många om och men, Och en  påse full med kläder som åkte ner i soperna.

det var dags helt enkelt.
gillar inte slänga kläder.
speciellt när dom inte ens är använda.
måste bli skärpning!

/ - m Adde - god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback