jag ska aldrig mer flytta

i hela mitt liv.

Denna veckan började med att flytta i måndags, då ja trodde jag skulle dö ett flertal gånger. Jag och min man flyttade alla hans saker från hans lägenhet ( längst upp) till vår nya lägenhet ( längst upp ) vi höll på hela dagen och dagen därpå var de lite mer som skulle tömmar flrfåd och så. sen flyttstäda PUST

mitt i detta ja trodde bara att min kropp hade gått i sönder men natten till onsdagen kunde ja inte sova en blund min kropp värkte och ja kunde knappt svälja.

men onsdag morgon bar de av till IKEA men påvägen hem gav min kropp upp. när vi kom hem var de bumms i säng var helt yr ont överallt och febrig. för de har man ju tid med mitt i en flytt?

Torsdag morgon orkade ja inte mer då besökte docktorn, normala värden ska ligga under 8 mina var 119 jo ganska normalt eller?

så halsfluss för ett helt kompani hade ja och antibiotika skrevs ut.

Idag känner ja min som en människa igern, vilken tur för på måndag ska ja tömma hela min lägenhet.

efter denna flytt kommer ja aldrig mer flytta. ett råd till er som ska flytta skaffa flyttfirma DET ÄR SÅÅÅ VÄRT DE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback