jag som inte skulle

gå ut eller jobba extra i helgen.
hur gick detta.

jo fredagen fick jag ta jullans pass på morfars för att hon skulle få prov jobba på bulls.
så lördag då.

slutade 5 handlade lite god mat som jag och johanna skulle äta.
men, 20 över 5 ringer le honk. och säger att dom sitter i skiten på bulls.
och har ingen som kan stå i ute baren.

och smart som hon och chefen är kommer dom på att ja skulle jobba.
så blev inget ledigt alls.

men riktigt kul att jobba ändå igår. har aldrig stått i baren på bulls så de va nått nytt.
men bara en gång inte mer.

om en vecka har caffet öppnat. då ska ja jobba där. wiho!

ALDRIG MER
jobba kväll/ natt - morgon - kväll/natt - morgon
jag är så gott som död idag. 

Kommentarer
Postat av: johanna

du är en klippa=)

2009-04-05 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback