fullt upp

snart är det påsk. de är helt sjukt. redan påsk...

igår vad jag ida å ida och åtpå harrys. händer inte allt för ofta att jag äter där men det var helt ok. trevligt sällskap. och honk. SJUKT SNYGG LÄGNEHET jag är så avis.

idag är malin sjuk så jag jobbar själv. inte mycke tid kvar på telenor nu..

som nu kanske har förstått ska jag sluta på telenor och börja jobba på cafeet. nu är det helt bestämmt. jag blir kvar här till min chef hittat någon ersättare. men max 2 veckor till.. många säger att det är ett dummt beslut. vilken 20 åring tjänar 25 tusen i månaden. och slutar på det jobbet?

för mig är pengar inte allt. ja vill kunna ha tid med minna vänner. och min pojkvän.
ja vill hinna sakner ja inte gör nu. tvätta städa umgås med min familj.

dess utom måste ja trivas med det ja gör och jag trivs inte alls här.

nu går jag från ett tråkigt jobb till ett sjukt kul jobb där ja ska jobba för johannas pojkvän.
känns mycket bättre. ja bara längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback