Nackspärr

Helt underbart att vakna upp med nackspärr. Det förstör verkligen hela dagen. suck!

Men tur att jag har världens bästa pojkvän som maserar och tar hand om mig.
Hur kunde jag hitta någon som han? 8 månader har redan gått sen vi var i thailand. sen vi blev tillsammans
och efter 8 månader blir jag bara mer och mer förälskad.

Men måste lägga in en av tobbes kommentarer för några veckor
 
tobbe "älskling du kan ju ta hit alla dina kläder jag har gott om plats. du kan ju ta den lådan och den garderoben"

En låda en garderob? jag behöver 5 garderober och 10 lådor till mina kläder minst.

tobbe - "hopp då får vi väl köpa in lite fler garderober kanske då?"

Jag bara älskar han.
jag[hjärta]dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback