Min mascara topp

Jag är nog världens mest petigaste människa när det kommer till mascara. jag böjer alltid mina därför är det för mig väldigt viktigt att ha en bra mascara så att det håller bra. Plus med det jobbet jag har utsätter jag mitt smink för mycket vatten och ånga.

Men jag har hittat 3 jag vekrligen kan rekomendera



1 Max factor lite billigare men väldigt bra
fyllig, hållbar ej klumpig. Väldigt bra vardags mascara.

2 Christina Rubinstein. Lite mer av den dyra sorten men helt underbar på
två drag och du har fylliga långa fina ögonfranssar. ett minus är att den inte håller så länge. Hållbarheten är kanske upp till en månad.

3 Lancome alla lancomes mascaror är egentligen vödligt bra. Även där lite dyrare men absolut värt varenda krona Håller minst två månader och sitter hur bra som hellst på. Verligen en av mina favoriter. Så vill man ha en mascara man kan lite på så är det någon av lancomes kan jag lova.

Men allt som är dyrt är inte bra. Finns även riktigt bra billigare smink. testa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback