kvalitéhelg

Jag gillar måndagar.
Nog bara för att man får sova länge och ha en hel dag till att pyssla:)

Helgen har varit helt ok. Började jobba på pios i fredags och jobbade även där lördags.
Tror det gick helt ok ska dit på vinprovning på torsdag så det är alltid ett plus.

Trotts sjukt trött och ont i ryggen blev det en liten sväng till moon efter jobbet i fredags, är de bra att börja dricka halv två och vara packad två? haha,

Aja blev ingen utgång i lördags men ett besök på moon ändå. Fick hoppa in i rockbubblan direkt efter jobbet. Kommer nog bli att jag börjar på moon i allfall, känns som det just nu får väl se :)

Söndagen började tidigt 8.00 då min man pussade mig hejdå, han skulle på personal resa, så söndagen spenderade jag med jullan på espresso och på bulls. somnade till vänner redan vid 11 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback