Grattis Min Julia

Jag vet inte ens när jag var på en förfest senast. typ ett år sen? har bara blivit att manhar gått ut efter jobbet.

Men igår fyllde jullan år GRATTIS så dagen började med lunch med Ida sen paket fixande på stan. efter detta hem till jullans fina lägenhet där en överraskning var. JOCKE ( jullans bror ) hej å hå så glad jag blev å se den människan som förövrigt bor i norge.

Sen ramlade det in massa folk och spritbordet var på plats. sen med 4 bartensers ? och massa sprit juice frukter och läsk mmm bliv mycket gott. 

Som att vi alla inte förfestar länge kände jag och Ida när vi trallade rund på stan att vi var tvungna att köpa nått kul vi kunde göra. så det blev en elaka versionen av sanning eller konka. som var helt gaalet kul. kändes som att vi var 15 år och var på vår första förfest .

krog runda blev det vid 12 sen stod ett bord med champange på moon och väntade. tråkigt nog kan inte folk respektera bodat bord. men detta var absolut inget som förstörde kvällen utan hela kvällen var helt perfekt.

Men fick sova helt ensam i natt min man är i linköpning på catring kul? nej heeela helgen så blir ensam i natt med.

/ ma dd e / - Jag saknar tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback