Fredag

Känns som en lite halv trist start på dagen, inget fint väder.
Men perfekt dag till att pärla. så lite nytta har jag allt fått gort idag. Plus en maassa tvätt.

Börjar inte jobba förens 18.00 på kvällarna så man får hela dagarna på sig att göra de men ska. Jag tror jag trivs med dom arbetstiderna. Och jag tror faktiskt att jag kan trivas på Pios, var lite skeptisk första provdagen men nu när man börjar kunna lite så.

Var på vinprovning igår för första gången ( som att jag inte är så förtjust i vin) men fick lära mig en massa och jag är nog mer åt tant hållet. hah söta viner och hellst vittvin,

Nästa vecka kommer ny meny så på tisdag ska vi få provsmaka hela menyn gott?

 / m.hult - Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback