Det kallar jag kärlek

Min helg. det går nog inte att sätta ord på hur bra heög jag har haft.

Fredag ledig och våra grannar från thailand kom på besök. Hel tokiga tanter massa vin och mycket god mat.
Lördag helt underbart väder så jag tobbe tillan och tim tog båten ut och åkte wakeboard. bland det roligaste i mitt liv.
Söndag en tripp till götet och ett besök på liseberg första i sommar. Helt underbart väder då med och ännu en fantastisk sommar dag. Älskar verkligen min pojkvän, mitt liv och mina vänner.

Vecken startade perfekt fick ett samtal från pios ska dit och prrovjobba i helgen som arbetslös uppskattar man dessa samtalen oerhört.
Sen en kaffe och mat med Juliette, älskar min bästis hon är verkligen bäst.

m. hult - ni är min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback