servera på tylöhus

Hela veckan känns de som att jag har tillbringat alla mina lediga stunder med jobbet.
jobbade i mondags, ledig tisdag
och sen.

I onsdags hade servera mässa på tylöhus med massa massa mat godis tårtor kakor godis, vin och sprit.
helskön dag man fick äta hur mycket man ville och dricka hur mycket man ville. de gillar jag : )

köpte mig en rosaköks kniv med super fin och finns inte att köpa i affärerna så jag passade på!

igår var de möte på pios, kändes som att de kunde behövas ( på ett bra sätt )  som att jag bara har jobbar där lite mer än en månad? så kändes de skönt att gå igenom en del. dagen fortsatte på jobbet med fika sen mat och sen börja jobba!

Idag ska jag snart möta upp min syster istan, kanske shoppa lite. mend BARA saker till mitt hem, inget annat. usch vågar inte lägga pengar på något annat just nu,

sen blir de jobb.

/ ma dd e - göteborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback