långhelg

helgen var som vanligt mycket mycket mycke jobb. Men det jag gillar som bäst med mitt/ mina jobb är dricks.
jag kan verkligen leva på min dricks om jag vill. i helgen fick jag över tusen de känns bra :)

så efter en låångarbetshelg var de upp med tuppen på söndag morgon då tobbes syster fyller år och bor i göteborg.
men 4 timmars sömn passar inte mig. hela min dag var heelt förstörd, höll på att somna hela tiden.

Men alltid kul att träffa becca och grattis : )

Igår vra de dags att fixa naglarna igen. efter detta jobba. jag hade inte direkt tagit egen mig efter den lilla sömn jag hade haft i helgen så kändes sådär kul att jobba. Men min stöttepelare kristoffer var där. jag älskar denna människan jag behöver någon som kan pigga upp mig ibland : )

så denna helgen kändes extra lång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback