just dance

vaknade upp till denna låten idag. och oj vilket fest humör jag är på idag.
och inte bara fest humör utan riktigt bra humör med. ( trotts att de regnar )

Idag ska jag boxas med julliette ska bli kul jag behöver verkligen träna!!!
efter detta ska vi ut och äta och drika vin :)

hel ledig denna veckan kan man nästan säga tisdag, onsdag och torsdag. känns som att de kan behövas ibland
speciellt när jag har massa annat att tänka på. har knappt börjat packa så får snart ta tag i de.

jag har fixat tv, bredband och telefon nu iallfall. blev bredbandsbolaget.  Är de bra???

så nu är det bara en tv och ett matsalsbord som saknas sen är jag så gott som klar. och pank!!!

/ ma dd e  - jag måste sluta tänka och börja njuta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback