fredags kaos

dagen började ändå bra igår så vet inte hur allt blev så snett.
när jag började jobba 17.45 kände jag mig helt trött i kroppen men hur? jag hade verkligen inte gjort något på hela dagen.
denna trötthet leder ju oftast till dåligthumör. och det var precis det jag blev på. typiskt.
yes men hanmnade på pios övervåning där det är ca 100 grader varmt med tre sällskap på 25 pers och ABSOLUT inga trevliga sällskap.

när klockan närmade sig stängning vid 12 va ja så trött så jag inte vist som jag gick i sömnen eller inte. tur att jag har fantastiska arbetskamrater iallfall :)


men ida och jullan var självklart ute och roade sig. så det blev en tripp till morfars och bulls efter jobbet.

men inte lätt att vara ute när man känner att man kan somna precis var som hellst.


så jag cyklade hem och nannade.

och idag, jo fortfarande lika trött?


nu ska jag och jullan shoppa inredning, eller iallfall jag :) jullan får vara smakråd.

/ - ma dd e -jag älskar tobias ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback