fel trappuppgång ?

Sjuk rolig kväll måste jag säga. club 4 på bulls va grymt. bra människor och bra personal ; )
kvällen slutade på valentine så klart ?  humm

Men drinkar efter drinkar och shots efter shots är de lätt att man gör små misstag.
jag och jullan tog taxi hem vid halv 4 och dom släppte av mig utanför mitt hem.
 trodde jag iallfall.

ja fick inte upp dörren till min trappuppgång så jag blev ju så klart helt vansinni men tillslut kom jag in. men de va nått som inte stämmde, namnen på alla dörrar. kände inte igen någon av namnen, när ja kommer upp till min dörr och såg att de inte stod t. hägerström på dörren. vet inte vad min första tanke va men iallfall att här bor ju inte jag.
men insåg ganska snabbt att ja hade gått in i fel lägenhet iallfall.

O P S   ?..

...och hur lyckas man ta fel lägenhet och
h u r   k o m   j a g   i n   m e d   f e l   n y k e l  ?

Kommentarer
Postat av: Me

Nej, inget än! Kan komma när som, men jag känner ingenting för tillfället, så d kan dröja ett bra tag =(

Hur e d med dig?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback