en del av mig


KLÄDER
Skor: Höga till fest stilrena till vardags
Jeans: Nolita
T-shirt:  Bas
Underkläder:Spets

ACCESSOARER
Väska: Mina dkny.
Plånbok: Matchande med väskan
Smycken.vitguldsringar och mina egna så klart
Solglasögon: förr mina chanel men det var innan jag glömde dom på en buss i thailand.så nu inga.
Klocka: dkny

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Dove
Parfym: gucci och dkny
Medicin: Ipren
Vitamin: provivafemale?

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Granatäpple eller citrus lime
Vin: Vitt och gärna sött
Drink: Vodkalime sprite
Bröd: Grovt
Glass: gameldagsvanilj

HEMMA
Säng: Stor
Lakan: svart
Espressomaskin: Den bästa
Kylskåp: tomt

ÖVRIGT
Frisörsalong: Ingen speciell.
Bank: Seb
Mobiltelefon: Sony ericsson w800i
Färdmedel: den lilla blå och min cykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback