dag 2

vet inte om de ska kännas bättre eller sämre idag. men kan nog inte direkt känna någon skillnad- mer än att jag är förvirrad idag. vad vill jag ....?

igår innan jobbet blev de en fika med mina hjärtan ida och julia ( som inte lät mig gå till jobbet innan jag träffat som) något som jag verkligen behövde. dom fick mig att tänka på mig själv. va jag vill och vad jag behöver.. tack ♥

sen kom till jobbet kände mig ändå helt ok när ja kom dit. inte direkt pratglad och detta märkte kristofer av direkt.
man ska inte fråga mig hur jag mår när jag är ledsen, och kristofers kommentar. madde du är inte på madde humör vad har hänt. kom och kramas med mig....
och ja de e klart allt brast då. men gud vad jag uppskattar han, tror inte ja hade klarat en minut på pios igår utan han. och tack till min chef och satte mig i baren så jag slapp spring noter och jobbiga människor.

sen kände jag mig inte direkt moteverad till att gå till moon för ännu mer timmars arbete. men där hade jag carro hanna och julia. så de löste sig väldigt bra.  de ända jag behöver just nu är mina vänner så jag är så glad att jag har just dom vänner jag har... JAG ÄLSKAR ER.

nu ska jag sätta på min mjukisar och umgås med julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback