alltid julia

sitter och kollar på världens fetaste kvinna. eller ja hon vill bli det iallfall. hur kan vilja bli de? inte kunna gå själv inte kunna göra något annat än att äta. usch! livs farligt.

min kväll med jullan var perfekt. box på form och lite rump träning innan de :) riktigt hårt pass. efter de var vi värda mat på bulls. där min fina man va så fick en puss till maten perfekt! sen gick vi till gastons och drack kaffebailyes gott:)

nu sitter jag och funderar lite vad jag vill göra med mitt liv.
jag trivs jätte bra på pios men tyvärr inget heltidsjobb så borde kansek skaffa mig något ordentligt?
men känns iallfall skönt att jag snart flyttar, vill kunna klara mig själv och vill ha mitt egna. ska bli en stor lättnad.

har kännt min väldigt instängd och förvirrad ett bra tag nu. vet inte varför men mycket är nog flytten och att ja inte kommer att "bo" med tobbe på heltid längre. men vår tid kommer. men just nu behöver jag nog bo själv och lära känna mig själv och se vad jag vill med livet.

Så ikväll behövde jag lätta på mitt hjärta och finns inget bättre än att göra det inför sin bästavän. tack julia. kommer alltid behöva dig du är bäst på allt helenkelt.

måste lägga till att jag saknar ida. vi jobbar om varandra så tyvärr ses vi inte lika mycket som jag önskar. men känns skönt att ha henne hon är en bra stöttepelare hon med. nu är min hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback