05:58

i natt beslutade jag och tobbe för att göra slut.
som jag nämnt innan har jag inte mått bra på länge. och detta är nog tack vare vårt förhållande. min pojkvän är resturangchef på bulls och jobbar ca 19 timmar per dag.
och när han kommer hem är han alltid helt slut. vilket jag helt förstår.

men allt känns så sjukt tungt just nu. för jag älskar han mer än vad ord kan beskriva.
och jag vet att han älskar mig med. men men måste vara två i ett förhållande för att de ska fungera.

har inte sovit en blund i natt, har bara gråtit och gråtit och gråtit. kan inte fatta hur jag kan orka jobba hela kvällen och natten... känns meningslöst att sminka sig som att man de bara rinner av direkt ändå. men kan inte gå till jobbet och se ut såhär...

jag får bara hoppas på bättre tider,
jag saknar honom redan, och jag lämnade lägenheten 1. en timma och 32 minuter har gått...

hur klarar man sig igenom detta??!!

/ madde . förkrossad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback