julklappar

Samma problem varje år. men idag har jag och tobbe hunnit med en massa.
julklappar till alla barn och tobbes föräldrar klara.
men imån är de löning för min del så då kommer stress köpen.
sitter och gör min inköps lista för imån.

Mamma
- Martiniglas
- Presentkort kicks
- Presentkort nordic safari
- salladsfat?

Pappa 
- sällskapsspel ( han klagar alltid på att vi bara har yatzy i thailand)
- knivslip
- tröja

Syster
- Id smink sett. allt i ett paket.

Julia
- Massage ( tror jag, hon är den svåraste att köpa till)
något annat förslag till min bästis?

Tobias
- En ck klocka som han har snaglat på ett tag ur läcker
( men mannen har ca 5 grymt snygga klockor men vill
han ha en till så ska han få det.
- Fylla en strumpa med massa smått och gott. blir väl
kallingar snus godis trisslotter typ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback