15 december

vart tog halva december vägen?
har inte ens hunnit tänka på julen ännu. måste nog ta tag i julklappar denna veckan. :)

min helg har varit hyfsat lugnt. var ute i fredags skulle bara ut en sväng och hem tidigt. slutade med efter fest och hemskomst 5. men men. sen lördagen tillbringade jag med min syster å mamma på dagen och lunch på gastons. sen på kvällen satt jag och mamma och gjorde julkort. så hamnade i sängs väldigt tidigt. vet inte när ja bara kunde vara hemma en lördag kväll?. underbart iallfall.

söndag. jobb 10:30-17:15 lugn dag. sen åkte ja hem till tobbes föräldrar där hans syster och alla barnen var. 
kvällen abslutades med wallander :) slappesöndag verkligen.

idag blir de lite jobb sov morgon börjar 12 så har städat hela lägenheten lagat mat och nu lite tid över tilloch med :)

/ - m.hult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback