Jag gillar

Sol speciellt när man är ledig som jag har varit hela veckan :)
Så min veckan kan väl inte varit merä n bra? nej, Veckan har spenderats mycket på stan.
tråkigt nog så har jag inte shoppat så mycket, men de e nog mer tack vare det ur dåliga sortument halmstad har suck?

Min man lämnade mig för någon mat mässa i sthlm? så fick massa tid till annat
tex
har tillbringat två dagar med min fröken palm, jag bara löööve dom stunderna!

Ikväll blir det jobb på Morfars och lika dant i morgon, söker en bartender till i morgon, Intreserad?
mina bossar plus resten av personalen ska ut och bli dyngraka så jag och john kan behöva lite backup?

En sak jag också måste menma ERIK VANN SM I THAIBOXNING en av mina bossar vill säga. STORT GRATTIS!

/ - m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback