Grattis hjärtat.

Igår firade vi Ida en dag för tidigt men firat blev de iallafall:) lite drinks och lite karaoke yes. Plus en riktigt god singa!

Och morgongen / förmiddagen spenderade jag med mitt födelsedagsbarn vi tog oss en frukost på stan och pratade igenom livet. Finns nog inget bättre än att prata med Ida. you are the best!

Överigt. Ledig idag. känns sjukt gott när var ja ledig en fredag kväll senast. hum? blev iallfall banan och glass framför talang och lite One tree hill. Alltså en mys kväll helt själv, de var nog de bästa på länge. kanske man inte kan tro. Men sitta och måla naglarna och kolla på one tree hill är inget min pojkvän uppskattar så dom få stunderna jag är själv får jag passa på :)

I morgon mer jobb på morfars. Som jag dock älskar. En plus till mina tomtar erik och stoffe, grymmare människor får man leta efter!  Jag bara lämgtar tills vår uteservering öppnar, Den kommer bli så grym, den får ni absolut inte missa!

/ - Mad ele ine -  I Stand By You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback