Sometimes life may get you down

image253Throw your hands up
You better stand up if you know just who you are.


now life is good.

 Tisdag idag i morgon blire malmö besök
gillar ej malmö
finns bara en sak som är bra med malmö
OLAs hemstad.

Men tåg i 4 timmar
på en dag. lockande?
NEJ
men tur att jag har min
tipptopp mobil.

På lördag blir det utgång cafet slasch moon
för Juuuulia turn 18 bättre sent än aldrig :)
denna utången kommer bli riktigt nice för jag kan vara JAG och inte någons flickvän
Så kommer bli riktigt kul. Men innan dess så där ca 25-30 timmars jobb.

En annan bra sak min mami är hemma igen och nu är det smyckes tillverkning som är en stor del av
min fritid för mami har handlat en hel resväska full med silver kanske bra gjort ja :)

/ m.hult - Livlig

Kommentarer
Postat av: NeO

haha, ja Ola.. jag funderar på att sno honom från dig nu. För han är FETT het! ;) haha

2007-09-27 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback