Kom änglar

kom älvor.
det börjar bli kallt

Hösten kom med storm efter den sommar vi aldrig fick
men jag tycker om höst. mörker och kyla.

Fråga mig inte varför

Men känslan av att bara sitta hemma
dricka kaffe
lyssna på Lws berusande texter

och med mycke kläder och en filt runt sig

För en gång skull har jag ingen kärleks höst att se fram i mot  utan denna hösten kommer bli annimage252urlunda för jag är ensam, så som så många andra.Men jag är glad ändå : )

Kanske för att jag har ett perfekt höst jobb. Alla nykära kommer in och dricker något varmt och äter en kanel snäcka mm mysigt. men för mig får det duga med att göra nykära personer nöjda med sitt kaffe.

Så får jag bjuda på en kaffe latte med ett höst blad på : )

Madeleine - / Jag liksom föll över kanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback