Hårt jobb lönar sig?

Denna veckan kan kallas mördar vecka
Jobb  Jobb Jobb

ja ca 10 timmar varje dag från måndag till måndag.
PUST
men jag är ju ledig på tisdag
det är ju bra?


Men tur att jag tycker om mitt jobb och mina vänner så livet blir lättare
pratade med mina mor idag hon befinner sig i thailand därför lite extra glad
över detta samtal. Så när hon kommer hem har vi massa material att använda
PÄRLA PÄRLA PÄRLA

Jobbade med min vän biffen ( Elin Nylander ) idag
så idag bestämdes det det blir en resa till thailand  och den ska bokas denna vecka. mee like
Sen flytter Biffen till France i oktober så känns som att jag vill åka dit för att hälsa på :) inte en dum idé eller hur.

image251
Inte haft så mycke fritid men detta är mina nya glasögon
otroligt ful bild men ville ändå visa min glädje för jag älskar dom:)
Biffen investerade ett par otroligt fina pilot glasögon
me like!

/ - Madeleinee - Någon som kollar golfen? inte jag!


Kommentarer
Postat av: Louise

Wie, Madde :) Då åker du till mitt hemland ;) eller det som är mitt hemland just nu, Frankrike! Hoppas du har det bra där hemma! Puss och kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback