wake me up when september ends

yes verkligen vad man kan kalla de.

ett bra avslut på september firandet av julias 18års dag i lördags blev otroligt lyckad
började på cafét äta och dricka så mycket vi ville?`

OPS

gott var de och kul blev de. bulls - bartömmning på trottobar - gastons väldigt mycket folk? - bulls igen - cafet igen och sen moon sista timmen? haha 

sen måste jag säga både tack och ett stort förlåt till en viss person. 

Men kvällen var helt underbar sådana vill vi ha mer av :) Tack Julet och Biff!


Yes tillbaka till jobb men idag tog jag tag i något jag skulle gjort för läänge sen. Köpte mig ett gym kort och denna gången på Form efter 3 år på TK känner jag mig lite lost på Form men men jag är nöjd!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback