Helg

Ahh denna helgen har varit sjukt bra.
fredags gastons/ bulls med julia. tråkigt att det är helt dött på fredagar i halmstad
men de va hel nice ändå=)
lördags var de utgång med louise började med att hälsa på juulia och erik på moon
sen gastons sen moon igen, sen hade jag tappat bort louise runt 2 tiden så det fick bli mårtensson själv haha
Men riktigt kul ändå kvällen var hel lyckad och fick ä'ven sagt vad jag ville så nu är kapitlet avslutat känns sååå skönt
för nu kan ja börja om : )

Jag tris som singel, länge sen ja kände denna frihets känslan
jag får göra vad jag vill :)

idag är det bakis söndag och madde jobbar INTE
så ikväll skajag och Julia fika
hum kanske på espresso house?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback