Fashion Night

Modevisningen var absolut helt ok. modellerna njaaa inga snyggingar iallfall, trist.
Och min drömprins fanns inte där heller, så hittar du han säg till!  Men maten var myycket god
över förväntan!


Blandning på karlssson på taket och emil i lönneberga?
njaaa drömprins är det då icke låångt ifrån,

yes jag känner mig stolt, de måste man ju få känna sig.
mm länge sen ja kunde känna mig stolt över mig själv

Jag tror jag har hittat en ny sida av mig själ
en bra sida, jag är nöjd. tummen upp!




Kommentarer
Postat av: Me

Hihi... va roligt att hitta dig här. Du vet nog inte vem jag är... Min mamma umgås med din mamma, Helene, tror du vet vem min bror är oxå eller kanske båda? Alexander och Sebastian? Så sjukt att jag såg ditt inlägg på senaste inläggen, kände igen ditt namn, famför allt ditt efternamn. Mamma kallar ju din mamma för Hultan...haha...
Hej iaf! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback