släktkalas

ja ikväll blire det det årlig släkt kalaset hos familjen hult,. kommer dock sakna mina små tvilling kusiner oscar och oliva.  så idag blir det paket öppnande för mig syster och mami. börjar bli trött på att inte ha en egen dag. men vad finns det att göra. Mina barn ska iallflal inte bli födda 29 maj! Senare ikväll blire det jobb på mårtensson.
image200
Var och köpte stolar till balen idag. Vårt transportmedel kommer bli så tufft. hoppas bara på en solig dag. för det kommer det ju bli ? Imån ska allt fixas. men jag börjar få lite PANIK för har ingen aning hur jag ska ha håret. det känns inte alls bra. detta ska ju man ha planerat så långt innan? nej inte jag. såklart!! men jag tror jag har hittat en fram sida. så vad tycks?

så söndag är det dags. en aning nervös. nästan allt fixat. imån ska jag fixa till min solbränna ;)

ma dd e - 2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback