jag gillar maj månad

För då fyller jag år. om exakt 20 dagar är det mina dag :) men innan dess ska jag hinna gå bal. testade lite frisyrer idag hos min frisör. hum svårt att hitta på något man vill ha? JAAA.


Men lista över maj

♥ Nya nalgar 20 maj
♥ Ny hårfärg + frisyr 23
♥Övernattning på sture 24-26
♥Bal 27
♥Min födelsedag :)
 Något jag glömt ?

Idag har jag tillbringat min eftermiddag med fina Ebs.
Mycket mysigt och hemma hos Ebs bjöds på korv :)

image194


lite senare dök vår käre vän Linnea upp lika söt som alltid
Kalas mysig eftermiddag tack mina tjejer.
tråkigt nog lämnar ebs oss inatt för
en underbar semester på kreta :)
you earn it my love:) 

Kommentarer
Postat av: ebs

åh vilket super snygg bild madde ;) haha. tack själv för en mys dag! O ja, du har glömt min födelsedag i maj hihi :) ha det bäst här hemma nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback