Endelss summer

aaah så har det varit valborg och lååånghelt. gott gott. lördagen var en tråkig kväll. madde jobbade medans alla mina stjärnor festade hos min favorit Linnea. Men sommaren är på ingång och det kommer fler tillfällen:)
valborg började hos mig med lite grill och förfest. Vi körde igång med vår vanlig lek ölspelet. stackaren joel fick en del klunkar mer än vad han skulle ha. dagens namn var helt klart JOEL JOEL JOEL. haha, nice people.

sedan bliv det taxi in till stan där vi gled in på heat och där var det SKUUUM. sen ja och nea tog in tripp in på underbar med mycket folk fööööör mycket folk. vart skulle man dansa lixom?`hum,. men sen blev det heat igen där jag fick med mig en viss emma och en jimmy =) dom blev även nerskummade dom med :)

snart bara 30 dagar kvar till studenten. och idag enbart 26 dagar kvar tills min baaal. då inviger vi sommaren på röda mattan på tylösand. time to → endless summer.

Nu ska jag göra mitt svenska nationella tal som ska hållas imån. sådär bra att börja med det kvällen innan?
hum nja jag e grym på improvisera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback