Modevisning



Ja först vill jag tacka mina fina modeller som var hur grymma som helst i fredags och TA ÅT ER :) jag är så glad att allt gick så bra som det gick och jag är super nöjd:) men det känns skönt att fått det gjort, för det var sjukt mycket att göra så pust. men det skulle bli utgång efter sista visningen i fredags men vem hade ork? inte jag.


så vi skulle käka mat å kolla film, vad hände där? jo vi plockade upp hampus och åkte till Niklas. Ja å Niklas åt mat sen? åkte hampus hem och vi gick å la oss. haha ja minns inte ens när jag var så trött senast

Lördagen gick åt att städa, glömde att nämna att min mammi å pappi kom hem från thailando i fredags så yes då var det dax att börja städa igen så ja  varmt välkomna hem. men på kvällen jobbade jag på heat dock fortfarande helt slut i benen sen modevisningen. men mycket folk som hälsade på mig :) dock ingen pojkvän! :)

söndag. vaknade vi mycket sent, sen satt vi på min altan och pluggade, lite iallfall. och kvällen avslutades med grillning på grötvik. årets första. thanks.

första natten utan niklas på ja 5 veckor?
i will made it :)

/ m Adde  - Ge mig vååår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback