mine week

helgen såg ut ungefär så här

fredag ledig från skolan mycket skönt, åkte med niklas för att kolla på en hundkoja i ullricehamn typ?

i lördags var det maskrad så jag hap och niiklas tog en sväng i stan för att fixa outfit och hampus blev polis jag en hum geting? och niklas superman:) skåne var heltklart sötast som prinsessa:) men lewen ja vad ska man säga lewen med smink? ganska fint haha.
senare på kvällen blev det heat. men vår polis bäddade jag ner på toaletten, han ville sova? haha smidigt hampus
 
mycket dans för min del och min danspartner under hela kvällen var dennis lägge :) riktigt kul. sen fick jag tre natt gäster. niklas lewen och dennis :) 

söndagen var det donkan mat sen genrep inför min modevisning. ( som är nu på fredag )
mina fina modeller var mycket duktiga får jag säga:) men mycket att fixa tills på fredag. 

idag ska jag till stan och mina modeller ska prova skor på skorett :)

kanske borde plugga matte? hur lyckas man smita undan matte i två nästan tre år? jag e duktig asså.

yeye over ans out. 

madleeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback