Sommarens 10 plus

image210

Nr 1
   Min niklas mm LOVE : )
ingen sommar utan dig


image211

Nr 2 Mina smycken som jag är
helt galen i. Mm pärlor =) Och nu
mera finns dom att köpa på Soda.


image214image213

Nr 3 Mina  Idol idoler så klart
IdOla och Danny snyggt och
bra på samma gång.  Sommarens
musik och sommarens ögon godis



image215
Nr 4  Det ända man behöver ha i väskan som
smink nu på sommaren är ett snyggt läppglans
och jag har funnit sommarens favorit
Dior



image216
Nr 5 Rix rm festival som alltid
båstad strand. vad kan man säga
så jävla mycket sommar
I like


image217
Nr 6 Min blender den är fin
praktiskt och man kan göra
mycket goda drinkar med den
stort plus( min e dock rosa )



image218
Nr 7
Klev fram i talang 2007 11 år
och sjöng skiten ur dom flesta.
you go girl säger jag bara
mimmi sandén. hon e så jäka grym:)
Ett plus till hennes syster med Molly
trea i
eurovision song contest .



image219

Nr 8
Fruktsallad med glass eller yogurt
GOTT :) sommarens favorit mål


image221

Nr 9  Min  bäbbe. Min kära telefon
mycket användbar nu till sommaren.
jag bara älskar den :)

image220

Nr 10 Dom godaste drinkarna serveras på
sommaren och NJUUUT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback