update


Helgens bravader måste man ju börja med.
Fredag : Jobba duktig som jag är till 8 - mediabarometen. möta med nea i stan 20:30 men självklart får vi vänta på vår vän EBS som kommer 21:20 sen lev det buss till Frennnnarp till de la tex mex
fest hos Danne och De la hoya riktigt kul vi massa killar först? haha men alla mina små furulund / örjan booys kan ju inte klaga då:) kvällen slutade med kortspel sedan taxi till mc med lite mat:)

Lördag : Pizza med Linnea Lollo och ebbs här sen lite bowling på Bongo. jag tippade ebba som etta och nea som sist men ett rätt? Ebbs vann sista omgången men förvånande vann NEA första haha
min nagel höll inte direkt för bowling men det vet man ju nu:)
sen blev de film här Wedding crashers med tjejerna + Min baldate Sebastian Kleveros och hans vän Eric. mkt trevligt med lite besök :)

Söndag: Massa pärlande och vääligt jobbig träning .

Har inte tackat tilde för hennes 18 års förfest . riktigt kul. finns inget som slår sommaren 2004 med er tjejer.


47025-47
Sanna Jag my.


/ m Adeleine Hult - Jag mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback