Tänk om Madeleine!


Det finns stunder i livet då man inte vill leva i verkligheten, men man kanske borde inse att det är lika bra att svälja allt och gå vidare. Man vill absolut inte. Men gör man inte de gör allt bara mer ont.
För mig är det nog dags att tänka om nu, börja på nytt  släppa och gå vidare.

Men det är inte lätt som att varje gång jag ska sova finns du där. varje gång ja vaknar finns du där, i mina tankar.
Mina kuddar luktar din perfym, vart jag än vänder mig finns något med dig där. ett kort. en tröja. allt!

Life sucks ibland men vad gör man åt saken?
Finns nog inte så mkt mer än att inse fakta.

Idag hade jag den bästa dagen jag haft på lääänge och självklart tillbringade jag den med SANNA. finns ingen som du, DU är underbar:D
usch pengarna bara flöög iväg idag men ibland måste man unna sig;) haha


m Adeleine hult / - give me time

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar dig gumman! Allt kommer lösa sig! :)

2006-09-02 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback