Kan våra hjärtan riva murar av betong

När det är mörkt
Och vägen känns för lång
När alla längtar hem
Då sjunger jag min sång


För vännerna
För svikarna
För sökarna
För tvivlarna
För alla som vill höra på
För vinnarna
Förlorarna
För lögnarna
För drömmarna
Och hoppas att ni kan förstå
____________________________________________________________________________________

Helgen: ikväll blir de lugnt. Idol hos nea  Jag har redan med mina favoriter Sara och Danny

Nu saknar jag bara Cissi hon måste in bland topp 10 så RING OCH RÖSTA IKVÄLL
Bästa just nu: Musik. Not ready to make nice - Cissi
Imån börjar förberedelsena inför studentfesten Sannis Maddis BILL OCH BULL på kvällen blir de hem till Linnea med kanske lite piza och film? :)

/ m Adeleine Hult - Kunde inte varit bättre än så här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för en helmysig helg gumman =) PUSS!

2006-09-24 @ 02:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback