this is what dreams are made of

Löördag var det igår då var de utgång.
Allt började hemma hos mig när sanna kom hit. outfitt är alltid ett problem men det löste vi galant : )
sen buss till lärkvägen 36 hos martina sjukt kul. tack martina.

This is what dreas are made of - mitt liv som poppstjärna
Som sommaren - Jimmy Jansson
Så jävla mkt 2004

47025-1947025-13

Kvällen fortsatte med taxi till B&B där av alla människor som var ute va de ca 80% tjejer.Mycke dans till en viss herr Gruber får en flaska i huvet så det fick bli en ispaus. blev dock en lång is paus.
sen hittade ja min älskade sanna bill fehrman då blev det dans igen. men då kom vi på att vi hade sjukt ont i fötterna och behövde maaat. Mc mat blev det som vanligt. fick lite sällskap av min kusin och min pojckän?  nej Ludwig heter han iallfall hahah Sen tog vi av oss skorna och cyklade hem och jag fick natt besök jag lsapp sova själv : ) jag fick sova med min talande i sömnen bill : ) men inte ås konstigt hon e ju min sambo haha

Fredag bakade jag och sanna blåbärsmuffins mumms
mat blev det med. spagetti och bollognes.
sen blev det idol tittande
hejja snäckan &
Danny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback