Tack Linnea

Igår var det tjejmiddag hos Nea:) på middagen var vi 

Linnea , challe , Rebi ,  Elin , jag , Emelie och Bella 




Kvällen började halv sju då alla kvinnorna kom. madde lagade maten som blev tacco så klart :)  emelie stod för underhållet.

Ingen listade ut vad det stod på min lapp om snappsvisorna haha men emelies och bellas var ju helt klart klockrenast.  Sedan efter maten droppade de andra folket in. (tråkigt nog kom det en människa som stod utanför en stor del av kvällen fast hon ej var bjuden hur pallar man? 
 
47025-6147025-60

Men sen satt kalaset igång massa dans massa musik massa drickande.
men även små insedenter stackas Bella.

Kvällen hade sina svagheter,  vet inte riktigt hur dom kunde hända? inga problem jag kan lösa. och inga problem som borde ligga på mina alxar, inte ens mina problem?

Men tack min älskade vän Linnea för detta.

/ m Adeleine hult   - jag kanske är  närsynt?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv min söta madde för den goda maten och att du hjälpte mig så mycket =) Förlåt att jag aldrig hann säga tack för maten, men den var jätte god! Love!

2006-10-10 @ 22:19:49
Postat av: Linnea

* alltså, inte tack för maten ordagrant när man går från bordet. haha. Utan tack för att du lagade den och ställde upp med det =).

2006-10-10 @ 22:21:12
Postat av: Charlotte

Tackar för en toppen kväll:) Najjs fotos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback