Halloween partyyy

Festen igår börjde redan för vissa av oss klockan tre eller ja förberedelserna började då. Massa att fixa innan alla kom, bord skulle bort tavlor foton med mera sedan var de ju våran outfitt som skulle på. Min outfitt blev djävul Linnea blev en mkt söt häxa den sötaste häxa jag någon sin sett. Pojkarna skulle ju sjävklart med klä ut sig så på med färg och sprej.

Niklas hår skulle bli svart, och svart blev de. inte bara i håret utan överallt? haha Men Ebs fina sminkning på hamp slog nog allt. kalas tufft! medans alla gjorde sig "fula" gjorde toft mat i sin söta tupp dräkt. ( toft var världens sötaste tupp ) =) klockan 7 satte vi oss för att äta. taccos =) satte vi igång och började med suck and blow . Hur lätt är det att se en tupp suga utan att totalt knäcka sig? ne gick bara inte haha

Runt 10 kom folket från bussen och hej å hå vad gjorde man då? haha Kvällen slutade tidigt för vissa (fille) haha och redan vid två var allt folk borta och det slutade med att jag Pedda och Fille sov i en soffa. Dock fille i halva och jag och pedda delade på den andra halvan? Men filles fina ljud under natten gjorde det svårt att sova. men några timmars sömn fick man iallfall! tack :)

Aya allt slutade bra iallfall. dock väldans mkt städande dagen efter  pust. =) så tack alla för lördagen
47025-8047025-7947025-7847025-7747025-76

/ m Adeleine hUlt - N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback