24 timmar

Har nu gått. Och allt står fortfarande still.. jag leta och letar men hittar inte felet. Vart ska man börja leta?

jag tänker
på mig
på dig
på oss
på allt

Känns som att jag letar fel på allt som är rätt. för ingenting är väl fel ?
För bara några dagarsen kände jag mig varm och lycklig. Men ja kan inte glöma.

Men tiden läker väl alla sår? har svårt att tro de. men plåster på såren brukar gå bra. bara men inte tar bort de för då börjar de att blöda igen.

Det var nog de jag gjorde, gick tillbaka i tiden och mitt sår öppnades helt. Men finns saker som gör så att de snabbläks men jag behöver även tid. Jag behöver inte mitt gamla, jag behöver mitt nya.

/ m Adeleine - Blås liv i mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback